Help Center
How can we help you?
feedback / exchanges
For the holiday season, we offer returns & exchanges throughout Europe until mid-January. So it doesn't cost anything to give and try!
Exchanges and returns are offered throughout Europe for up to 30 days* after receipt of the package.
Just fill in the form below to request an exchange or refund for one or more items.
*until January 15th 2022
and then what?
You will receive a prepaid label within a few minutes to send us back the pair. It allows you to drop off your CAVAL package at a drop-off point (post office, shops, lockers).
Upon receipt of the return, we will proceed with the exchange or refund according to your choices in the form.
For the exchanged items, we send a credit note of their value in order to reorder for free.
Refunds are made upon receipt of the return. They will appear on your purchase account within 3 to 10 days.
Return conditions
We can only take back items if they are in their original condition and packaging. In short, try on your pair only indoors by taking a few steps to ensure the size and style and then decide whether or not to go on a RIDE with them.
Les échanges & retours sont offerts dans toute l’Europe !
Vous disposez de 30 jours pour nous retourner votre commande après sa réception. Nous ne pouvons reprendre les paires que si elles sont dans leur état et emballage d’origine. En somme, essayez votre paire seulement en intérieur en faisant quelques pas pour vous assurer de la pointure et du style afin de décider si vous partez en CAVAL avec ou non !
Une fois le formulaire de retour rempli, vous recevrez immédiatement une étiquette prépayée (France & Europe) ou le process de renvoi (hors Europe).
Après la réception du colis et le contrôle de son contenu :
1. Échange : Vous recevrez un code cadeau de la valeur des produits retournés afin de repasser commande.
2. Remboursement : Nous procédons au remboursement des produits retournés sur votre moyen de paiement d'origine.
Précisions:
- Code promo & échange : si vous avez utilisé un code promo sur votre commande, dans le cadre d'un échange vous le conservez, il n'y aura pas de coûts supplémentaires.
- Les remboursements sont effectués à réception du retour. Ils apparaîtront sur votre compte bancaire sous 3 à 10 jours.
Return label not received
Start by checking your spams, if you still cannot find our email, write to je@caval.fr, we will get you out of trouble within 24 hours.
Lost delivery note
You must add the delivery note to the package for your return to be accepted. If you have lost it, write to us and we will send it back to you.
No news of my return
Check, thanks to the tracking code on the label, that we have received your package. If so, we check the returns on Friday, you will surely be part of this batch. If the time is too long, contact us at je@caval.fr for a quick handling.
We cannot take back or exchange products purchased from a physical or online retailer. We invite you to contact the shop to return your items.